Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.przasnysz.pl
Treść strony
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Przasnysz
Beata Głodkowska
ZARZĄDZENIE NR 187/2024 Wójta Gminy Przasnysz z dnia 23 września 2024 r.
w sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności na terenie Gminy Przasnysz
Kontakt:
Urząd Gminy Przasnysz
ul. św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz
tel. 29 751 21 31
e-mail: ugprzasnysz@przasnysz.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd.
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnievz minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Monitorowanie działalności Wójta oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4. Przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
5. Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.